Slovník
ANCHOR TEXT
BACKLINK
COPYWRITER
COPYWRITING
Copywriting, česky textařina, je disciplína záměrného vytváření textu. Má 3 roviny:
- stylisticky bezchybný text;
- obchodní stránku věci;
- apel na psychické faktory jedinců.
Důsledně uplatňovaný copywriting ústí v několikahodinovou činnost, která se nedá poměřovat normostranami. Pokud své copywritery platíte od normostrany, splácají vám dohromady první hovadiny, které je napadnou.
KONVER ZE A KONVERZNÍ POMĚR
LATENTNÍ SÉMANTICKÉ INDEXOVÁNÍ
LEMMATIZACE - LEMATIZACE
LATERÁLNÍ KLÍČOVÁ SLOVA
OPTIMALIZACE WEBU
Optimalizace webu je proces identifikace a realizace komunikačního optima - tj. stavu minimální rozpornosti jednak pro vyhledávače, jednak pro čtenáře.
QDF & QDD
RANK
SATELITNÍ WEBY
SERP (Search Engine Results Page)
STEMMING
TAG
Tag je jednotka kódu určující, jak se má její objekt chovat: zda má být text přečten jako prostý text - odstavec, nadpis, který nadpis, zda se má zobrazovat atd. Z hlediska SEO nás zajímají především textové tagy.